Home » Haarlem » WR Spoedservice
WR Spoedservice uit Haarlem

WR Spoedservice

1.4
6 beoordelingen Schrijf een review
Gratis offertes vergelijken Vergelijk offertes, bespaar op de kosten!

WR Spoedservice, CV-specialist in Haarlem

WR Spoedservice is een CV-monteur in Haarlem in de provincie Noord-Holland. Dit bedrijf is gevestigd op Zuidererf 3. WR Spoedservice is opgericht op 29-03-2019.

Het bedrijf is bij de Kamer van Koophandel geregistreerd onder KvK nummer 74293753. De ondernemingsvorm is een Eenmanszaak en de vestiging aan de Zuidererf telt 1 werkzaam persoon. Onderstaand meer gegevens van dit bedrijf.

Vakman inschakelen?

Op zoek naar een installateur bij jou in de buurt? Start nu je gratis offerteaanvraag. Je ontvangt op korte termijn reacties van vakbedrijven uit jouw regio!

Vraag gratis offertes aan en bespaar!

Bedrijfsgegevens

Claim je bedrijf
Bedrijfsnaam
WR Spoedservice
KvK-nummer
74293753
Vestigingsnummer
42264294
Oprichtingsdatum
29-03-2019
Vestigingsnummer
Hoofdzaak
Aantal werknemers
1 werkzaam persoon
Bedrijfsvorm
Eenmanszaak
SBI omschrijving
Installatie van verwarmings- en luchtbehandelingsapparatuur
SBI code 1
43222
SBI code 2
43221

Voorbeelden werkzaamheden

installatiewerken reparatiewerken onderhoudswerken boiler vervanging ontluchten jaarlijks onderhoud advies bijvullen plaatsing radiatoren thermostaat storingen

Adresgegevens vestigingsadres

Straatnaam
Zuidererf
Huisnummer
3
Postcode
2033BZ
Plaatsnaam
Haarlem
Gemeente
Haarlem
Provincie
Noord-Holland
Land
Nederland

Contactgegevens

Telefoonnummer
06-82851384

Openingstijden

Maandag
08.30 - 17.30
Dinsdag
08.30 - 17.30
Woensdag
08.30 - 17.30
Donderdag
08.30 - 17.30
Vrijdag
08.30 - 17.30
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten

Externe links

WR Spoedservice ervaringen

1.4
6 beoordelingen

Onderstaand een overzicht van beoordelingen van WR Spoedservice. Wat is jouw ervaring met WR Spoedservice? Laat een beoordeling achter en help andere bezoekers.

Schrijf een review

Hele nare ervaring met dit bedrijf

Geplaatst op 4 mei 2021 door Kelly
Klantenservice
Deskundigheid
Prijs / kwaliteit
Nakomen afspraken
Gemiddelde score (3.3)

Zondag avond stopte de ketel er ineens mee. Maandag ochtend meteen gebeld. Er zou tussen 9 en 12 iemand langskomen. Wij maar wachten en wachten. 12.30 nog niemand. Toen hebben we het bedrijf maar eens gebeld. Hij gaf aan dat het druk was maar dat hij voor het einde van de middag zou langskomen. Met enigszins begrip voor de drukte hebben wij wederom weer gewacht. Einde van de middag nog niemand. Weer gebeld. Ja mevrouw wij komen nu tussen 18/19. 19.30 belde er dan eindelijk een monteur aan. Vincent. Aardige knul. Zag meteen het probleem, heeft onderdelen vervangen, alleen één onderdeel had hij niet bij zich. Dus afgesproken dat hij de volgende dag om 10.00 voor de deur zou staan. Nou niet dus. 10.15 gebeld, mevrouw ik beloof u dat er voor 12 iemand bij u is met het onderdeel. Dit zal dan mijn collega Donny zijn. Ik heb gevraagd om een bevestiging van Donny dat hij echt zou langskomen. Dat gebeurde niet. Donny om 12.00 gebeld. Met de vraag waar hij is? Hij gaf aan pas aan het einde van de middag te kunnen. Helaas moeten wij dan één uurtje weg. Dus het wordt savonds. Wij hebben aangegeven dit niet netjes te vinden. Wij zitten dan bijna 48 uur op een reparatie te wachten die niet plaats vind. En ze beloven continu langs te komen. Daarnaast wordt er niet gecommuniceerd over dat het langer duurt. Hier werd heel asociaal op gereageerd. Ronduit schandalig hoe deze meneer ons behandelde. Wij hebben een onderhoudscontract met dit bedrijf. Maar dat zou ik niemand aanraden, helaas. Want die Vincent was een goede gozer!

Snelle maar slechte service

Geplaatst op 30 januari 2021 door Hein
Klantenservice
Deskundigheid
Prijs / kwaliteit
Nakomen afspraken
Gemiddelde score (1)

Klus geplaatst via Werkspot. WR Spoedservice reageerde als eerste. Naast controle CV-ketel heb ik wel 4x aan de telefonist aangegeven dat het ook de bedoeling was om een lekkende kraan te repareren, en of ze dat ook konden doen. Tot 4x toe is dit bevestigd. Telefonisch de prijs van eur 85 afgesproken voor de cv ketel.

Monteur heeft eerste keer afgebeld. Volgende dag was hij er wel. Ondertussen weer gemeld dat ik ook wilde dat hij de kraan repareerde.

Naar de kraan heeft hij eenmaal ter plaatse 2 minuten gekeken en vervolgens kwam hij tot de conclusie dat hij die niet kon repareren omdat hij niet de juiste spullen bij zich had. Wat heb ik nou aan een dergelijk bedrijf dat zich telefonisch ook als loodgieter verkoopt?

Kosten CV Ketel: 170 euro, namelijk ook nog EUR 85 voorrijkosten.

Ik raad dit bedrijf niet aan.

Oplichters

Geplaatst op 22 december 2020 door Joep
Klantenservice
Deskundigheid
Prijs / kwaliteit
Nakomen afspraken
Gemiddelde score (1)

Zoeken geen oplossing voor je probleem maar willen zo veel mogelijk binnenharken. En het liefst cash zonder bon. Ga niet met ze in zee

Snelle maar slechte service

Geplaatst op 9 december 2020 door Hein
Klantenservice
Deskundigheid
Prijs / kwaliteit
Nakomen afspraken
Gemiddelde score (1)

Klus geplaatst via Werkspot. WR Spoedservice reageerde als eerste. Naast controle CV-ketel heb ik wel 4x aan de telefonist aangegeven dat het ook de bedoeling was om een lekkende kraan te repareren, en of ze dat ook konden doen. Tot 4x toe is dit bevestigd. Telefonisch de prijs van eur 85 afgesproken voor de cv ketel.

Monteur heeft eerste keer afgebeld. Volgende dag was hij er wel. Ondertussen weer gemeld dat ik ook wilde dat hij de kraan repareerde.

Naar de kraan heeft hij eenmaal ter plaatse 2 minuten gekeken en vervolgens kwam hij tot de conclusie dat hij die niet kon repareren omdat hij niet de juiste spullen bij zich had. Wat heb ik nou aan een dergelijk bedrijf dat zich telefonisch ook als loodgieter verkoopt?

Kosten CV Ketel: 170 euro, namelijk ook nog EUR 85 voorrijkosten.

Ik raad dit bedrijf niet aan.

Oplichting!

Geplaatst op 23 september 2020 door Stephan
Klantenservice
Deskundigheid
Prijs / kwaliteit
Nakomen afspraken
Gemiddelde score (1)

Kontant betaald voor een onderhoudscontract. Nooit meer gezien of gehoord. Neemt mobiel niet op.

Slechtste ervaring ooit

Geplaatst op 3 september 2020 door Bart
Klantenservice
Deskundigheid
Prijs / kwaliteit
Nakomen afspraken
Gemiddelde score (1)

Slechtste ervaring ooit. Er zat een kabeltje los in de CV-ketel van onze nieuwbouwwoning waardoor die niet opstartte. Deze ‘vakmannen’ spraken van een fabrieksfout en wilden 1500 EUR aanrekenen. Uiteindelijk 120 euro betaald in voorrijkosten en 1-jaar onderhoudsservice. Daarna bleek dat we nog garantie op de ketel hadden. Heb het bedrijf achteraf verschillende keren gecontacteerd maar nooit meer iets van vernomen. Echte afzetters en dieven! Gebruik hun service niet tenzij je opgelicht wilt worden.

Vergelijk vakspecialisten en bespaar op de kosten!